söndag 19 juni 2011

Hallå!

Har det redan gått en hel vecka?
Vi har så mycket på gång nu att tiden rusar förbi!
Jag har fixat det sista i storebrors rum. Nästan färdigt nu, måste bara en sväng förbi IKEA, sen är det färdigt. :)

Lillebror tjatar om sitt rum hela tiden. Han hatar sina blommiga tapeter! Stackarn! Tom innan vi flyttat in möblerna hit så tyckte han att storebror kunde ta hans rum.  :D  Haha! Nu har det gått snart ett år och han hatar dom lika mycket som då. 4 år och mycket inredningsmedveten! Han tycker storebrors rum blev fint, men han vill ha helt annat själv. Han har berättat för mig flera gånger om hur han vill ha sina väggar.  :)


Vi har även börjat med uteplatsen på framsidan!
Det blir såå bra!
Ska visa lite foton om det nån dag snart.
Mannen och en annan man ;D har byggt på den idag.
Första dan idag alltså.
Jag fick agera barnvakt åt 4 pojkar i åldrarna 3, 4, 6 och 8.
Är helt slut nu. Pjuh!!
Tänk om alla var mina! Panik!  ;D


Bakade en sockerkaka.
Helt vanlig utan krusiduller..
Det var nog ett par år sen senast!
Hann inte fota nåt..
Med 6 män så var den slut på en fikapaus. :D
Själv åt jag inget då jag bakade med vetemjöl.


Lite jobbigt med det kalla regniga vädret nu!  ;C
Jag har ju skadat min lilltå, och har kommit på att jag har minst ont när jag inte har någon form av skodon på mig..
Jobbigt med kallt ute då.
Strumpor kan jag inte heller ha.
Som tur är så kan jag få skjuts både till och från jobbet av mannen.
Annars kunde jag inte jobba..

Visst är maskrosor vackra i detta tillstånd?


Hoppas ni mår bra!
Kram Mari





1 kommentar:

Margot sa...

Det är väl klart att Lillebror inte vill ha blommiga tapeter!!!!.....han är ju en kille och då är blommor inte så coolt:))
Visst börjar man bli lite trött på det regning vädret nu, längtar efter lite sol och värme!
Ha det gott!
Kram Margot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...