onsdag 30 mars 2011

Klädkammaren är ÄNTLIGEN färdig!

Efter mycket om och men är så klädkammaren äntligen färdig!!!!!!!
Är så glad för det!  Jag tvingade min stackars man att hjälpa mig sätta upp hyllorna trots att han var så trött att han nästan inte kunde tänka.  Vilken elak fru han har..  ; P  Men jag höll på att bli helt galen av att ha haft alla kläder i flyttlådor och på golvet på övervåningen i mer än 2 veckor.  Han gillade inte heller det . Så  därför hjälpte han med det sista igår. Min kärlek!  :)

Så här såg det ut innan :


En jobbig färg som åt upp allt ljus.  


3 lager med vit färg var jag tvungen att måla innan det rosa försvann!


Och den vita hyllan kom upp också.
Är såå nöjd!


Det blev så bra att mannen tyckte det är skam att ha det som klädkammare!  :D
Han skulle gärna ha det som musikrum...


På hyllan ska korgar med våra strumpor och kalsonger och sånt vara. 

Det blev alldeles lagom med bara två väggar med tapet tycker vi. Skulle ha blivit för hysteriskt annars.

Men snacka om att man har fått mersmak på att fixa alla rum här hemma!
Klädkammaren kan ju inte vara det snyggaste rummet.  ;)

Så nästa rum att fixa blir storebrors.


Valde svarta smideskonsoller till hyllplanen.
Nu ska jag gå och fylla på alla hyllor. 

Idag är det onsdag.. lill lördag...
Kanske skulle baka nåt?

Hoppas ni mår bra så här i mitten på veckan!
Kramar Mari







4 kommentarer:

Unknown sa...

Det blev ju himla bra! Vi har fortfarande inte fixat klädkammaren efter över fem år i detta hus.... Tack för kommentaren hos mig och roligt att du är med och tävlar!
Kram

skogslunden sa...

Åhhh, vad snyggt det blev! Snygg tapet och fina hyllor och konsoller. Den vita hyllan var ju kanonbra, en sådan skulle jag behöva till min klädkammare också. Var har du köpt den?
Jättefint!
Kram Jennie

skogslunden sa...

Tack för Albert-tipset!
Kram

Minna sa...

Ja men gu va fint det blev! Forstar att ni ar super nojda! Jag vill oxa ha ett eget hus som jag kan gora vad jag vill med!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...