söndag 20 mars 2011

Gör ett till inlägg när jag ändå är i farten ..  =D

Igår lördag hade vi en dag tillägnad barnen .

Vi åt ute , och åkte till ett lekland . Snacka om att barnen var nöjda och trötta när vi kom hem .

Fast ändå var nog föräldrarna ännu tröttare .  =D
Mina nya krokar i nedre badrummet .
 Jag var så trött att jag tog båda barnen till min säng och läste godnattsaga , och så somnade vi där alla tre med mig i mitten ..  Maken hade visst gått och lagt sig i storebrors säng senare .

På natten vaknar jag av att lillebror kissar i sängen . Så typiskt ! Han gör inte det varje natt nämligen .
I alla fall jag far upp och torkar och donar . Men jag orkar inte med nåt avancerat så bröderna får sova kvar i sängen så går jag själv och lägger mig brevid maken i 90 - sängen .

Tänkte att dom första åren vi var ihop så sov vi jämt så . Hopslingrade med armar och ben . Ni vet .
Tätt tätt ...
Men visst är det lite konstigt att efter några ( 16 )  år och barn så ligger man ganska långt ifrån varann ..  =D

Älskar dom !  Såå snygga !

Så jag kan ju säga att det var väldigt trångt i sängen i natt !   Och ont i ryggen fick jag och ... vad hände med myspys häng o kläng ?!

Upplever ni det likadant ?

Alltså jag gillar att kramas med min man , men helst i en större säng ..  hahaha !

Min mamma har dessa i hallen . Lika fina där med .
Vi överlevde natten i alla fall .

Idag var vi hos min bror och hans familj och hälsade på . Jag fick en möbel , som jag velat ha såå länge ! Är sååå glad för det !  Men jag måste måla om den först . Vit ska den bli . Tyvärr vet jag inte när jag får tid till det .  =(  Håller på för fullt i klädkammaren nu . Det har dragit ut på tiden lite . Men snart åker hyllorna upp . Då får ni se lite bilder .   =)

En glimt av möbeln .



Nä nu måste jag sova för jag ska till jobbet imorgon . Har varit sjukskriven i 4 veckor . Men nya tag nu .

God natt

Mari

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahh! Vi har det lika dant här. Ibland kommer 2 av barnen o lägger sig i våran säng o då går pappa å lägger sig i deras säng. Jag brukar dock inte följa efter... Fast mina töser är ju mycket mindre än dina pojkar... =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...