torsdag 24 mars 2011

11 352

steg har jag gått idag! Bra va?!  Är stolt över mig själv.  Jag och lillebror har haft full rulle idag.
Först åkte vi till mitt jobb för personalmöte i två timmar. Med mycket fika.  ;)
Sen tog vi pendeltåget och åkte till ett köpcentrum där vi härjade i några timmar. Var en sväng på Indiska och drägglade över deras kaffekoppar med spetskant.  Men var för snål idag.

Var är lillebror ?  ;)        2 år på fotot.
Han är bara för skön, för när vi stog och väntade i en busskur av glas började han sjunga på sin favoritlåt!  Popular med Erik Saade!  Han dansar samtidigt och slår sönder glasväggarna i kuren ( på låtsas såklart ) och sjunger för fulla halsar!  Såå underbar syn.  Han blir 4 år om nån månad..

Han vill se låten från finalen på you tube innan han ska sova... typ 7 gånger i rad!  =D
Gissa vilken låt jag har i min hjärna om dagarna?!  Och det är inte ens min typ av musik..  haha

Bästa napphållaren i stan!

Efter köpcentrumet tog vi tunnelbanan 18 hållplatser!  Jag åker sällan tunnelbana eller är i Stockholms innerstad överhuvudtaget. Men vi skulle till läkaren idag så då blev det så.  På ett ställe åkte tåget över vatten , en annan räls och lite annat.. VILKEN SVINDEL jag fick!  Riktigt kändes i magen som den värsta bergochdalbanan!!  Skrattade åt mig själv att vilken mes jag blivit på gamla dar ( 35 ) som inte ens kan åka tunnelbana utan fjärilar i magen!    # fniss #


Försök äta nåt om du kan!  xD

Nä nu är det nattningsdags för grabbarna !

I morgon är det fredag - tjohooo!

Kramar Mari

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...