måndag 14 november 2011

Biodags!

Hej!
På höstlovet var jag och storebror på bio och såg Tintin.
Den var riktigt bra.  :)


Den var klart sevärd med barn.
Jag skulle inte se den med bara vuxna, då finns det bättre filmer att se på bio.
Men hyra den på dvd skulle jag kunna rekommendera även för vuxna.  :)


Vi åkte till Heron city och såg den.
Gillar biosalongerna för det är ganska bra benutrymme.
Även om mina inte är dom längsta..  ;D  Är hela 162 cm lång..
Men jag behöver kunna sträcka på benen lite annars får jag så ont i knäna.

Och jag reagerade på att jag var VARM under HELA filmen!
På många andra sitter jag med jackan på, för det är frysgrader inne i biosalongen!


Nåt som jag däremot vägrar är att åka rulltrappor där!
Höjdrädda göre sig icke besvär!
Det är hiss som gäller!
Är smått hysterisk när det gäller barnen också!
Dom får inte gå för nära kanterna!
Så magen mår mindre bra av all skräck...   ;)


Jag måste bara visa er toaletterna inne på bion!
Tyckte dom var så fina.  #fniss#


Det var så stort och välstädat!
Inte en självklarhet!

Men det som jag tyckte var det smartaste var toalettdörrarna.


Dom är liksom färdigklottrade.
Då drar sig nog många från att klottra på dom.


Jag vet inte.. men jag tyckte det var riktigt smart.
Inte alltför fult heller.

Nä ha en jättebra dag!
Kramar Mari








Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...