tisdag 22 november 2011

November

Hej!
Vad tycker ni om denna varma tråkiga månad november?
Men jag har förstått att ganska många tycker att hela vintern kan vara så här varm.

Fy och blä för det!  ;P
 Vilken deprimerande tanke.
Jag älskade förra året med massa snö och kallt.
Visst sista månaden började tom jag misströsta och tänka att snön kommer aldrig försvinna...  :D

Men det här mörka, dimmiga, regniga... hatar det!
Hur kan folk vilja ha hela vintern så?

Lillebror har väntat på snön sen i maj!  =D
Så den kunde gott komma nu.


Vi har bjudit hem folk så ofta vi kunnat för att liva upp november.
Det gör mycket.
Idag var tex min svägerska och hennes nya pojkvän på besök.
Jätte trevligt.  :)

Mannen fixa god mat som vanligt.
Glömde fota det.. sorry.

Denna fina kruka med växt fick vi av ett par andra vänner för ett tag sen.
Tycker den är såå fin!
Precis min stil!


Vi fick jättefina ljuslyktor av svägerskan idag, men har inte hunnit fota dom än.
Får ta det nån annan dag.

Hade man pengar så vore det ultimata att resa till soligare ställen i november.
Vilken lycka för er som kan det!  :)

Eller som min syster, som valde att flytta till Australien.
Sol jämt typ!
Det vore inte illa det.

Vad brukar ni hitta på i just november för att liva upp månaden?

Har förstått att det föds en hel del barn denna månad.

Bara i min släkt är minst 8 födda i november
 - den senaste är född IDAG!

Nä, hoppas ni har en trevlig november månad och gör en massa kul.
Mycket mys med tända ljus o så.

Ha det gott!
Mari









Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...