fredag 6 maj 2011

Bröllopsdag forts.

Tjenis!
Nu har jag äntligen kommit åt lite foton.
Tänkte jag skulle visa lite vad vi åt på vår bröllopsdag.  :)


Det blev fisk och potatis.. Ungsbakad sej med kokt potatis och kall dillyoghurt. Till det färska räkor och en god grön sallad.  Nån kanske reagerar på att det är ett glas vin och ett glas cola.. Jag är INTE gravid utan jag har varit nykterist sen jag var 18 år.. Så är det med det.  ;)


Det var gott.
Vi hade i alla fall en romantisk kväll, som båda tyckte var lyckad.
Känns bra.

Våra grannar var över med en blombukett.


Jättesnälla som gav oss en sån här fin.  :)


Hjärtat har jag själv gjort. Tycker det blir fint i buketter.  :)


Måste bara visa dom vackra narcisserna som blommar så fint vid stationen.


Så vårigt tycker jag.


Bilden ser helt fejkad ut, men jag har inte gjort nåt!
Fantastisk färg!


Hrmpf! Denna bild ser helt dimmig ut bredvid den andra ju!  :C
Jaja.. så kan det vara.. 


Jag gillar dom här mest. Är inte alltför förtjust i gula blommor.
Fast det sa jag om blå blommor också tills vi flyttade hit.. nu ser jag bara blå blommor överallt.  :D
Nån dag har jag säkert en massa gula blommor ska ni se.  ;)


Ja det var lite som hänt här.
Ska göra fler inlägg snart för jag har ju tagit massa bilder, men inte kunnat visa er förrän nu.

Ha det så bra!
Kramar Mari













Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...