lördag 7 maj 2011

Veckan som gått

Om ni kanske vet har jag haft problem med fotona.. så jag har inte bloggat så mycket i veckan som varit. Men jag har ju inte slutat fota för det så nu kommer ett hopkok av allt som hänt.


I lördags åt familjen hemmagjorda hamburgare. Det bjöds även på lite köpt potatissallad ( som jag fick tigga mig till i affären då mannen hatar köpe..  =D Men jag var hungrig och orkade inte laga nåt. ) eftersom jag inte äter bröd eller kött.
Jag åt en Quornfile i stället så hela min mat var köpe..  Sånt händer..  ;D


Mannen ville ändå smaka lite potatissallad..  haha


Ännu en av dessa underbara vitsippemattor.
Jag bara ÄLSKAR det!
Kan det vara vackrare?
Nåja kanske en blåsippematta då som vissa har turen att ha..


Dessa små " minijulgranar " har börjat komma.
Har kallat dom så sen jag var liten..

En morgon när jag vaknade och tittade ut såg det ut såhär:


Snacka om att man blev lite paff!

Penseerna var det lite synd om tycker jag..


Tur att dom är tåliga!


Den här underbara busken finns vid dagis.
Det ser ut som om den är täckt av miljoner pärlor.


Så vackert!
Skulle passa på bröllop tom.


På vägen hem från dagis finns det ett fantastiskt fint magnoliaträd!
Jag brukar undvika att fota in på andras trädgårdar, men denna är helt outstanding! Måste bara visa den för er!



Vad säger ni om den?!
Inte dålig va?
Synd bara att jag inte hann fota den innan snön kom, för denna tyckte inte riktigt om snön..


Men vacker är den ändå.

Nä det får räcka för denna gången.
Må så bra!
Kramar Mari











2 kommentarer:

skogslunden sa...

Så veckert med blommande träd och buskar! Jag bara måste införskaffa en praktmagnolia, så fina de är!
Kram Jennie

Snäckskalsdalen. sa...

Det var enormt mycket fina bilder och det blommar ju så fint nu så man blir lyrisk.
Gott såg det ut med maten också, nu blev jag hundrig.
Ha det gott i det fina vädret!
Agneta kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...