torsdag 22 september 2011

Inne på ICA

Oj vad tiden går fort! Redan torsdag!
Tänkte jag skulle visa vad jag såg på våran lilla ICA butik.


Ett fint bord med två trälådor det står "Lemonade" på, en zink korg med texten "Nr 4" och så. Så fint där bland frukten!
Här är det nån som är inredningsmedveten!
Så mysigt tycker jag!
I vår gamla ICAbutik hade det aldrig gått för grejerna hade på nåt mystiskt sätt försvunnit...
Känns så bra att vi flyttade hit!
Vi trivs sååååå braaa!   :)

Idag är jag och lillebror hemma.
Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på.
Kan inte vara nåt alltför jobbigt då jag ska jobba natt idag..
Kanske går vi och "våldgästar" hos nån.  =D

Nu tittar solen fram..
Älskar soliga höstdagar!
Kanske blir en tur till skogen i stället?

Må så bra!
Kramar från Mari

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...